ICT de baas?!
Praktische gids voor ict-beheer met ITIL, ASL en BiSL
ASL > De beheerprocessen > Gebruiksondersteuning

Gebruiksondersteuning


Open Figuur

Begrippen:

Incident/melding/call (GO)
(Zie via index bij ITIL , fase serviceproductie (proces ? incident management).)

Meldingafhandeling (GO)
(Zie via index bij ITIL , fase serviceproductie [proces ?incident management]) Bij ASL ligt de nadruk op proactieve communicatie om uiteindelijk het aantal incidenten te verminderen.

Gebruiksondersteuning (ASL)/gebruikers-ondersteuning (BISL) (GO)
????????? ASL: proces dat de communicatie van en naar afnemers verzorgt: ????????? BiSL: proces dat zich richt op het ondersteunen van de eindgebruikers en andere afnemers van informatie uit de geautomatiseerde systemen.

Zoek in begrippenlijst: Heel woord
Sdu Uitgevers bv, Den Haag Academic Service is een imprint van Sdu Uitgevers bv
©2010, Bernard Cuppen RI, Hans Cuppen RI
Alle rechten voorbehouden.